Vážené dámy, vážení pánové, po skončení léta pokračujeme dále v sérii našich praktických seminářů. Tentokrát se zaměříme na to, jak připravit reklamní kampaň nebo uspořádat spotřebitelskou soutěž, aby byly co nejefektivnější, nebyly méně důrazné než akce konkurence a zároveň v souladu s právními předpisy a výkladovou praxí dozorových úřadu. Cílem semináře je zodpovědět na to, kam až lze zajít při realizaci kampaní, aby byla co nejméně omezena jejich kreativita a zároveň minimalizována právní rizika, a ve kterých oblastech je možné být odvážnější a kde je naopak na místě větší opatrnost. Zaměříme se na celou řadu praktických otázek z oblasti soutěží, srovnávací reklamy, zajištění autorských a osobnostních práv, správného nakládání s osobními údaji, možného užití státních symbolů, bankovek, olympijských symbolik, jakož i direct marketingu.

Vážené dámy, vážení pánové,

po skončení léta pokračujeme dále v sérii našich praktických seminářů. Tentokrát se zaměříme na to, jak připravit reklamní kampaň nebo uspořádat spotřebitelskou soutěž, aby byly co nejefektivnější, nebyly méně důrazné než akce konkurence a zároveň v souladu s právními předpisy a výkladovou praxí dozorových úřadu. Cílem semináře je zodpovědět na to, kam až lze zajít při realizaci kampaní, aby byla co nejméně omezena jejich kreativita a zároveň minimalizována právní rizika, a ve kterých oblastech je možné být odvážnější a kde je naopak na místě větší opatrnost. Zaměříme se na celou řadu praktických otázek z oblasti soutěží, srovnávací reklamy, zajištění autorských a osobnostních práv, správného nakládání s osobními údaji, možného užití státních symbolů, bankovek, olympijských symbolik, jakož i direct marketingu.

Program semináře:

1. Příprava reklamní kampaně – základní podmínky, vybrané komodity a nekalá soutěž:

• základní podmínky bez ohledu na propagovaný produkt;

• specifika reklamy na alkoholické nápoje;

• srovnávací reklama; • parazitování;

• zlehčování konkurence v reklamě;

• nekalé obchodní praktiky.

2. Příprava reklamní kampaně - známé symboly, osobnostní a autorská práva:

• známé symboly v reklamě: červený kříž, olympijské symboly apod.;

• stání symboly;

• bankovky a platidla v reklamě;

• osobnosti v reklamě;

• významné sportovní události a jejich využití v reklamě;

• správné vypořádání autorských práv v reklamní kampani.

Přestávka – občerstvení

3. Příprava directmarketingové kampaně: 

• zasílání reklamních e-mailů a nevyžádaná obchodní sdělení;

• práce s databázemi osobních údajů (jak správně získat osobní údaj, co oznamovat Úřadu pro ochranu osobních údaj, kdy podepisovat smlouvu o zpracování osobních údajů, atd.;

• praxe Úřadu pro ochranu osobních údajů a ČTÚ; 4. Příprava marketingové soutěže:

• možné mechaniky marketingových soutěží;

• co nezapomenout v pravidlech a kde pravidla zveřejnit;

• nejčastější problémy při pořádání soutěží (přítomnost notáře při losování, zobrazování a reklamace výher, zdaňování výher, atd.).

• odpovědi na Vaše dotazy

Datum konání: úterý 4. října 2011, 14.00 - 17.00 hod Místo konání: Andel´s Hotel, Stroupežnického 21, Praha 5 – Smíchov, (parkování vhodné v podzemních garážích nákupního centra Nový Smíchov nebo multikina Village Cinemas) Přednášející: Petr Kůta, advokát a Libor Štajer, advokát, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o. Cena: 3.800 Kč + 20% DPH (fakturace bude provedena po semináři) a zahrnuje tištěnou prezentaci a občerstvení. Kontaktní osoba a přihlášky: Kateřina Laburdová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o., tel.: 296 210 562-3, e-mail: office@kmvs.cz

Těšíme se na Vaši účast a dotazy.

S úctou

Petr Kůta a Libor Štajer