Vážené dámy, vážení pánové,
dovolujeme si poděkovat za zpětnou vazbu včetně dotazů, které jste nám k webináři zaslali (prosím určitě nám případně posílejte další dotazy související s programem webináře).
Právě na základě zpětné vazby poukazující na krátký čas od odeslání pozvánky na naplánování účasti na tomto webináři (navíc byl čas zkrácen Velikonocemi) a také na základě prezentovaného plánu skutečně velmi pozvolného „rozvolňování“ mimořádných protiepidemiologických opatření jsme se rozhodli webinář přesunout na příští čtvrtek 23. dubna 2020 od 10.00 hod do cca 12.30 hod (snad Vám termín a čas vyhovuje).
Do programu webináře (v příloze či níže) jsme, na základě aktuálních dotazů i včerejšího plánu vlády, doplnili bod související s „bezpečným návratem“ obchodních reprezentantů do terénu, a to ve světle aktuálních mimořádných protiepidemiologických opatření včetně do konce dubna 2020 prodlouženého nouzového stavu: mohou se reprezentanti již nyní v nouzovém stavu pohybovat v terénu, případně jaké činnosti mohou reprezentanti v terénu vykonávat, co je třeba zajistit, jak interně komunikovat, jak komunikovat s klienty apod.
Připomínáme, že webinář proběhne tak, že všichni přihlášení ve středu v podvečer obdrží připravenou prezentaci a ve čtvrtek ráno přihlašovací údaje. Pro zjednodušení nebude třeba instalovat žádný speciální program, pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů před čtvrteční 10:00 hod přihlásíte na webovou stránku, na které bude „vysílán“ přímý streamovaný přenos (a my zpětně uvidíme, kdo je přihlášen).
Webinář bude interaktivní, dotazy (když nám je nezašlete předem) bude možné pokládat tzv. live: buď prostřednictvím chatovacího okna přímo na webové stránce, anebo bude možné dotaz položit telefonicky, čímž tazatel vstoupí přímo do streamovaného přenosu.
Veškeré podrobnosti najdete zde.
Vaše přihlášky prosím případně zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz.
Děkujeme za vstřícné pochopení!
S úctou
Libor Štajer