Vážené dámy, vážení pánové,
dovoluji si Vás informovat o nové metodice Úřadu pro ochranu osobních, která se týká provozovatelů internetových obchodů ve vztahu ke zpracování osobních údajů.
Kromě dalších informací z dané metodiky vyplývá, že internetové obchody by měly pro osobní údaje, které chtějí využít nad rámec plnění smluvního vztahu (tj. zejména pro marketingové účely), získat od zákazníka dobrovolný souhlas k takovému zpracování osobních údajů. V metodice jsou uvedeny i konkrétní varianty, jak uvedené souhlasy získávat.
Více naleznete přímo v metodice ÚOOÚ, kterou najdete zde.
S přáním pěkného dne,
Petr Kůta
Vážené dámy, vážení pánové,
dovoluji si Vás informovat o nové metodice Úřadu pro ochranu osobních, která se týká provozovatelů internetových obchodů ve vztahu ke zpracování osobních údajů.
Kromě dalších informací z dané metodiky vyplývá, že internetové obchody by měly pro osobní údaje, které chtějí využít nad rámec plnění smluvního vztahu (tj. zejména pro marketingové účely), získat od zákazníka dobrovolný souhlas k takovému zpracování osobních údajů. V metodice jsou uvedeny i konkrétní varianty, jak uvedené souhlasy získávat.
Více naleznete přímo v metodice ÚOOÚ, kterou najdete zde.
S přáním pěkného dne,
Petr Kůta