Vážené dámy, vážení pánové, dovoluji si Vás informovat o nové metodice Úřadu pro ochranu osobních, která se týká provozovatelů internetových obchodů ve vztahu ke zpracování osobních údajů. Kromě dalších informací z dané metodiky vyplývá, že internetové obchody by měly pro osobní údaje, které chtějí využít nad rámec plnění smluvního vztahu (tj. zejména pro marketingové účely), získat od zákazníka dobrovolný souhlas k takovému zpracování osobních údajů. V metodice jsou uvedeny i konkrétní varianty, jak uvedené souhlasy získávat. Více naleznete přímo v metodice ÚOOÚ, kterou najdete zde. S přáním pěkného dne, Petr Kůta
Vážené dámy, vážení pánové, 
 
dovoluji si Vás informovat o nové metodice Úřadu pro ochranu osobních, která se týká provozovatelů internetových obchodů ve vztahu ke zpracování osobních údajů. 
 
Kromě dalších informací z dané metodiky vyplývá, že internetové obchody by měly pro osobní údaje, které chtějí využít nad rámec plnění smluvního vztahu (tj. zejména pro marketingové účely), získat od zákazníka dobrovolný souhlas k takovému zpracování osobních údajů. V metodice jsou uvedeny i konkrétní varianty, jak uvedené souhlasy získávat. 
 
Více naleznete přímo v metodice ÚOOÚ, kterou najdete zde
 
S přáním pěkného dne, 
 
Petr Kůta