Vzhledem k velké četnosti dotazů a Vaší aktuální praxi i potřebám jsme se na uvedené rozhodli reagovat a dovolujeme si pozvat na ryze praktický seminář věnovaný marketingu na farmaceutickém trhu zaměřený na právní limity používání webových a mobilních aplikací pro lékaře (a samozřejmě i lékárníky) a pacienty.

Vážené dámy, vážení pánové,

 

v současné době se na nás stále častěji obracíte s dotazy, které se týkají webových či mobilních aplikací pro lékaře a pacienty. Dotazy směřují ať již k regulaci marketingu, autorských právům či ke zpracování a ochraně osobních údajů apod.

 

Právě vzhledem k velké četnosti dotazů a Vaší aktuální praxi i potřebám jsme se na uvedené rozhodli reagovat a dovolujeme si pozvat na ryze praktický seminář věnovaný marketingu na farmaceutickém trhu zaměřený na právní limity používání webových a mobilních aplikací pro lékaře (a samozřejmě i lékárníky) a pacienty.

 

Návrh věcného záměru zákona o elektronizaci zdravotnictví, který byl zveřejněn začátkem letošního roku, sice zmiňuje pojem mobilních aplikací z oblasti mHealth pouze na jednom místě, ale za to s jednoznačným závěrem, a to že ukrývají velký tržní potenciál. Desítky tisíc mHealth aplikací dostupných celosvětově v App Storu či Google play ukazují, že na tom asi něco bude. Ale jaké jsou předpoklady jejich legálního marketingového využití?

 

Hlavním cílem našeho semináře je podívat se na takové aplikace skutečně „od podlahy“ a probrat všechny možnosti a limity jejich marketingového využití, ať už z pohledu farmaceutické společnosti, reklamní agentury či samotného lékaře/lékárníka a pacienta.

 

Snídaně se uskuteční v úterý 16. dubna 2019 od 09.00 hod do cca 11.15 hod v restauraci Altány Kampa.

 

Veškeré informace jako přesný program atd. najdete zde.

 

Přihlášky prosím směřujte kolegyni Pavle Pospíšilové na email office@kmvs.cz.

 

Děkujeme za Vši důvěru a těšíme se na Vaše podněty, návrhy, dotazy a účast