Farmacie | 29. 10. 2020
Vážené dámy, vážení pánové,
rádi bychom Vás jménem advokátní kanceláře KMVS pozvali na náš tradiční praktický velký celodenní webinář FARMACIE, MARKETING A PRÁVO, tentokrát vzhledem k celospolečenské epidemiologické situaci ryze ve formě online interaktivního webináře (viz níže). Budete tak moci současný „lockdown“ využít ke svému vzdělávání či prohloubení znalostí, případně ke vzdělávání Vašeho týmu, a tím se připravit na období po pandemii.
Vážené dámy, vážení pánové, rádi bychom Vás jménem advokátní kanceláře KMVS pozvali na náš tradiční praktický velký celodenní webinář FARMACIE, MARKETING A PRÁVO, tentokrát vzhledem k celospolečenské epidemiologické situaci ryze ve formě online interaktivního webináře (viz níže). Budete tak moci současný „lockdown“ využít ke svému vzdělávání či prohloubení znalostí, případně ke vzdělávání Vašeho týmu, a tím se připravit na období po pandemii. V dopolední části webináře se budeme věnovat regulaci reklamy v České republice (léky, zdrav. prostředky, doplňky stravy, kosmetické přípravy). A jak již je zvykem, odpolední část bude patřit specifikům slovenské právní úpravy, kterou Vám představí zástupci advokátní kanceláře POLAKOVIČ & PARTNERS s. r. o. V letošním roce jsme si pro Vás připravili celou řadu novinek. S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci se letos bohužel poprvé neuvidíme osobně, ale pouze přes obrazovky našich počítačů. Budete však mít možnost zaslat nám Vaše dotazy před webinářem či během webináře s využitím anonymního chatu, emailem nebo telefonicky. Bude tak možné probrat vše, co potřebujete vědět. Na základě Vašich podnětů se v rámci letošního ročníku zaměříme na velké srovnání pravidel regulujících propagaci farmaceutického portfolia. V rámci našeho výkladu tedy budeme jednotlivé kategorie produktů (humánní léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky) rozebírat společně se zdůrazněním jejich rozdílů, které jsou mnohdy enormní a mají klíčovou důležitost. Dále probereme aktuální trendy v oblasti marketingu, zejména pokud se jedná o digitální komunikaci, sociální sítě a také specifika, které přinesla epidemiologická situace. Jako již tradičně Vás seznámíme s dozorovou praxí správních orgánů za letošní rok a s tím, co můžeme očekávat v legislativě v budoucnu. Sestřih z našich již realizovaných webinářů můžete shlédnout (a „nasát“ tak atmosféru) na našem youtube kanálu (odkaz níže, na konci pozvánky). |
Program a zaměření webináře A. Dopolední část (regulace v České republice): - výklad aktuálních pravidel propagace farmaceutických produktů (léky, doplňky stravy, zdravotnické prostředky, kosmetické přípravky) s využitím konkrétních příkladů a modelových situací;
- velké srovnání pravidel reklamy na léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky – dozvíte se, jaké jsou základní rozdíly mezi kategoriemi, rozdíly v omezení reklamy, s uvedením příkladů a rizik;
- připravovaná nová pravidla propagace zdravotnických prostředků;
- pravidla propagace a digitální komunikace a komunikace na sociálních sítích, a to i pohledem dozorové praxe;
- aktuální trendy v dozorové praxi – SÚKL, SZPI, KHS – na co si dát pozor, včetně dopadů „covid - 19“ na tento sektor;
- etické kodexy a změny + legislativní novinky a výhled legislativních změn v oblasti reklamy na r. 2021, co nás čeká a jak se důkladně připravit.
B. Odpolední část (regulace ve Slovenské republice): - reklama liekov, zdravotníckych pomôcok a výživových doplnkov – zmeny a očakávané legislatívne úpravy;
- pripravovaná reforma systému úhrad liekov:
- zriadenie HTA a jeho procesné postavenie v rámci kategorizácie liekov;
- podmienená úhrada a jej možné nahradenie zmluvami o úhrade lieku so štátom (MEAs);
- zmena postavenia zdravotných poisťovní, pacientov, lekárov aj držiteľov registrácie v rámci kategorizačného konania;
- nové podmienky vstupu inovatívnych a generických liekov i biosimilárov;
- zrušenie doplatkov za lieky pre sociálne ohrozené skupiny obyvateľstva (deti do 6 rokov, seniori, ŤZP);
- zhrnutie legislatívneho vývoja na úseku poskytovania zdravotnej starostlivosti a farmaceutických výrobkov v súvislosti s opatreniami v boji s ochorením COVID-19;
- opatrenia vlády na podporu ekonomiky v súvislosti s pandémiou koronavírusu a ich dopad na farmaceutický sektor.
|
Organizace a FAQ Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Samozřejmostí je nejen to, že od nás v předstihu obdržíte před samotným webinářem unikátní přihlašovací údaje s pokyny pro jejich použití, ale také prezentaci v elektronické podobě. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím, a to buď přímým vstupem do přenosu, kdy Vás uslyší všichni účastníci webináře, anebo prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte k webové stránce, kde poběží v níže uvedený čas „live stream“ interaktivního webináře. |
Jak bude probíhat fakturace účasti na webináři? Tradičně fakturujeme podle přihlášek, a to po konání webináře. Kdy obdržím prezentaci a přihlašovací údaje k webináři? Prezentaci rozešleme den před konáním webináře (tedy 24. listopadu 2020). Přihlašovací údaje budeme rozesílat ráno, v den konání webináře (cca kolem 08.30 hod), abyste měli dostatek času na přihlášení (zadání hesla apod.). Je možné, že se v rámci platby jednoho účastnického poplatku zúčastní dva různí kolegové z jedné společnosti? Ano. Účast lze rozdělit tak, že se dopolední části zúčastní kolega zodpovědný za ČR, a odpolední části se pak zúčastní jiný kolega zodpovědný za SR. Prosíme pouze, abyste tuto informaci uvedli při přihlášení, a současně uvedli emailové adresy obou kolegů pro zaslání přihlašovacích údajů. Je možné za úplatu dodatečně zpřístupnit záznam webináře? Ano. V případě, že již dnes víte, že se webináře nemůžete zúčastnit, rádi Vám dodatečně zpřístupníme záznam z webináře. Stejně tak v případě, že se z náhlých nečekaných důvodů i přes plánovanou účast nakonec nezúčastníte, rádi Vám záznam dodatečně zpřístupníme. Můžete případně upořádat webinář či seminář (např. přes TEAMS či jinak) jen pro naši společnost a náš tým, a zodpovědět naše konkrétní dotazy? Ano. Rádi pro Vás připravíme samostatný (individuální) seminář (webinář) přesně podle Vašeho zadání a potřeb. Můžeme zasílat dotazy před webinářem? Bude možné pokládat dotazy v rámci webináře? Určitě! Za dotazy předem budeme moc rádi a zařadíme je do výkladu v rámci webináře. Další dotazy – během webináře – bude možné pokládat anonymně v rámci chatovacího okna č, emailem či SMSkou nebo telefonicky. |
Informace Termín konání: | středa 25. listopadu 2020 09:00 – 17:00 | Místo konání: | online přenos | Přednášející: | Libor Štajer, Lucie Macáková, Petra Maryšková, Antonín Valuš a Lenka Vlková, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o. Marko Polakovič a Ivana Polakovičová, POLAKOVIČ & PARTNERS s.r. o. advokátska kancelária | Cena: | 8.500 Kč + 21 % DPH (fakturace bude provedena dle přihlášek a je přizpůsobena veškerým nákladům na webinář z Prahy a Bratislavy) | Kontaktní osoba a přihlášky: | přihlášky prosím zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz Pavla Pospíšilová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o., tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz | |
Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy! S úctou Libor Štajer, Lucie Macáková, Petra Maryšková, Lenka Vlková a Antonín Valuš, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o. a Marko Polakovič a Ivana Polakovičová POLAKOVIČ & PARTNERS s. r. o. advokátska kancelária |