Vážené dámy, vážení pánové, každé roční období s sebou nese potřebu odpovídající tematické komunikace, např. zvláštní (akční) cenové (slevové) nabídky, sezónní nabídky jako třeba předvánoční a vánoční reklamní akce, vakcinační kampaně. S tím se nevyhnutelně pojí zvýšená intenzita propagace různých farmaceutických produktů (léčivých přípravků, kosmetických přípravků, zdravotnických prostředků a velmi často i doplňků stravy) vůči spotřebitelům i odborníkům. Rádi bychom Vás v této souvislosti pozvali na náš praktický seminář, který se bude zaměřovat na specifické otázky propagace zejména léčivých přípravků a doplňků stravy v tomto marketingově dynamickém období směrem ke spotřebitelům i odborníkům. V rámci semináře se zaměříme zejména na speciální sezónní (tedy i vánoční) a akční nabídky, slevy a dárky, prostě a celkově sezónní reklamní kampaň (jako příklad vezmeme vánoční inzerci). Probereme si zásadní specifika i obecná pravidla. Dále si zopakujeme praktické aspekty reklamního emailingu, který je pro sezónní kampaně extrémně důležitý, a to jak vůči spotřebitelům, tak odborníkům. Stranou nezůstane ani připomínka limitů a omezení týkajících se marketingové komunikace na sociálních sítích a prostřednictvím internetu obecně. Hlavním cílem našeho semináře je prakticky s Vámi prodiskutovat možnosti a limity právní úpravy a poskytnout Vám jednoduše a srozumitelně maximální množství informací, které Vám pomohou úspěšně projít nejenom předvánočním marketingovým shonem. Snídaně se lze účastnit osobně, ale v případě, že Vám to z jakékoliv důvodu (třeba vzhledem k aktuální epidemiologické situaci či Vašim interním pravidlům apod.) nebude vyhovovat, tak se můžete zúčastnit i formou webináře. Ze snídaně bude, jak jsme si již na jaře prověřili, pro tento účel pořizován přímý streamovaný přenos s možností pokládání dotazů prostřednictvím chatovací aplikace či telefonicky). |
Program
|
Informace
Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy! Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach |
| |