Termín konání:

Vážené dámy, vážení pánové,

každé roční období s sebou nese potřebu odpovídající tematické komunikace, např. zvláštní (akční) cenové (slevové) nabídky, sezónní nabídky jako třeba předvánoční a vánoční reklamní akce, vakcinační kampaně. S tím se nevyhnutelně pojí zvýšená intenzita propagace různých farmaceutických produktů (léčivých přípravků, kosmetických přípravků, zdravotnických prostředků a velmi často i doplňků stravy) vůči spotřebitelům i odborníkům.

Rádi bychom Vás v této souvislosti pozvali na náš praktický seminář, který se bude zaměřovat na specifické otázky propagace zejména léčivých přípravků a doplňků stravy v tomto marketingově dynamickém období směrem ke spotřebitelům i odborníkům.

V rámci semináře se zaměříme zejména na speciální sezónní (tedy i vánoční) a akční nabídky, slevy a dárky, prostě a celkově sezónní reklamní kampaň (jako příklad vezmeme vánoční inzerci).

Probereme si zásadní specifika i obecná pravidla.

Dále si zopakujeme praktické aspekty reklamního emailingu, který je pro sezónní kampaně extrémně důležitý, a to jak vůči spotřebitelům, tak odborníkům. Stranou nezůstane ani připomínka limitů a omezení týkajících se marketingové komunikace na sociálních sítích a prostřednictvím internetu obecně.

Hlavním cílem našeho semináře je prakticky s Vámi prodiskutovat možnosti a limity právní úpravy a poskytnout Vám jednoduše a srozumitelně maximální množství informací, které Vám pomohou úspěšně projít nejenom předvánočním marketingovým shonem.

Snídaně se lze účastnit osobně, ale v případě, že Vám to z jakékoliv důvodu (třeba vzhledem k aktuální epidemiologické situaci či Vašim interním pravidlům apod.) nebude vyhovovat, tak se můžete zúčastnit i formou webináře. Ze snídaně bude, jak jsme si již na jaře prověřili, pro tento účel pořizován přímý streamovaný přenos s možností pokládání dotazů prostřednictvím chatovací aplikace či telefonicky).

Program


  1. Sezónní nabídky, slevy a dárky pro pacienty a odborníky ve vztahu k léčivým přípravkům a doplňkům stravy
    1. Jaké dárky lze v rámci sezónních a akčních nabídek poskytovat spotřebitelům
      a jaké odborníkům?
    2. Jak komunikovat speciální (třeba i vánoční) ceny a slevy pro spotřebitele
      a odborníky?
    3. Co vše musí obsahovat a jaké podmínky musí splňovat inzertní okna v letácích?
    4. Jaká pravidla platí pro vánoční a novoroční přání z hlediska zákona o regulaci reklamy?
       
  2. Sociální sítě a internet - marketingová komunikace ve vztahu k léčivým přípravkům
    a doplňkům stravy
    1. Jak provádět vánoční marketing na sociálních sítích a internetu obecně?
      Na co si dát pozor a na co určitě nezapomenout?
    2. Je možné realizovat nákup léčivého přípravku či doplňku stravy přímo na webových stránkách držitele rozhodnutí o registraci/výrobce či jeho obchodního zastoupení?
       
  3. Reklamní e-mailing
    1. Kdy je třeba marketingovou komunikaci považovat za obchodní sdělení?
    2. Jaké jsou klíčové předpoklady řádného vedení vlastní evidence kontaktů pro
      e-mailing
    3. Jak realizovat e-mailingovou kampaň mimo vlastní databázi kontaktů a na co si při tom dát pozor?

Informace


Termín konání: 

22. září 2020
09:00 – 11:30

Místo konání:

Restaurace Altány Kampa nebo online přenos

Přednášející:

Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.

Cena:

4.900,- Kč bez DPH (fakturace bude provedena dle přihlášek a je přizpůsobena veškerým nákladům na akci)

Kontaktní osoba
a přihlášky:

Přihlášky prosím zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz s upřesněním, zda se budete účastnit osobně či online v rámci webináře.

Pavla Pospíšilová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.,
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz

Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy!


S úctou

Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.

Povolte prosím zobrazení obrázků/Please allow images