Vážené dámy, vážení pánové, epidemiologická situace v letošním roce jednoznačně ukázala potenciál online komunikačních platforem a širokého spektra dalších softwarových nástrojů, které pomáhají čelit řadě úskalí této bezprecedentní situace a mají navíc potenciál přinést nové marketingové příležitosti i do přísně regulovaného trhu. Omezené možnosti osobní interakce v této nelehké době vyžadují zásadní posun k online komunikaci a kladou tak i zvýšené nároky na přípravu různých sezónních kampaní a akčních nabídek. Je zřejmé, že použití mobilních či webových aplikací v současné době výrazně usnadňuje funkční zachování a mnohdy i zefektivnění tradičních vztahů zaměstnavatel – zaměstnanec, lékař – pacient, prodejce – (potenciální) kupující nebo dokonce orgán veřejné moci – občan a mnoho dalších. Všudypřítomná digitalizace a virtualizace těchto vztahů ovšem vyžaduje důsledné dodržení všech odpovídajících právních pravidel, která se promítají do všech fází pomyslného životního cyklu každé aplikace. V průběhu semináře s Vámi projdeme klíčové veřejnoprávní (regulační), ale také soukromoprávní aspekty vývoje aplikace, procesu její distribuce až po její samotné použití. Díky tomu získáte ucelenou informaci o možnostech a limitech využití aplikací, ať už z pohledu farmaceutické společnosti, reklamní agentury, zaměstnavatele, lékaře/lékárníka či pacienta nebo občana. V závěrečné části webináře Vás seznámíme s praktickými informacemi, které se týkají realizace tematických – sezónních a akčních nabídek při propagaci produktů z farma portfolia, ať už se jedná o léky, doplňky stravy či zdravotnické prostředky anebo dokonce kosmetické přípravky. Dojde tím sice k prodloužení běžné doby webináře, ale díky tomu s Vámi budeme moci ještě v době, kdy vrcholí přípravy vánočních či předvánočních kampaní, probrat i tuto důležitou oblast. |
Program (i) Aplikace a jejich místo v rámci poskytování zdravotních služeb a farmaceutického marketingu
(ii) Aplikace jako zdravotnický prostředek
(iii) Aplikace z pohledu GDPR a pravidel pro služby informační společnosti
(iv) Zásady pro komunikaci nabídek, slev a dárků široké veřejnosti i odborníkům napříč farma portfoliem (léčivé přípravky, doplňky stravy, kosmetické přípravky)
|
Informace Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Samozřejmostí je nejen to, že od nás v předstihu obdržíte před samotným webinářem unikátní přihlašovací údaje s pokyny pro jejich použití, ale také prezentaci v elektronické podobě. V průběhu semináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím, a to buď přímým vstupem do přenosu, kdy Vás uslyší všichni účastníci webináře anebo prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem a je anonymní. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte k webové stránce, kde poběží v níže uvedený čas „live stream“ interaktivního webináře.
Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy! Libor Štajer, Antonín Valuš a Lucie Macáková a Martin Cach |