Termín konání:

Při poskytování reklamních služeb je třeba respektovat stále podrobnější omezení a pravidla, která vyplývají z českých i evropských právních předpisů. Je důležité vědět, jaká pravidla se na Vás vztahují ať už z hlediska druhu propagovaného zboží či služeb nebo z hlediska způsobu, jakým je reklamní kampaň realizována. 


Abyste mohli maximum svého talentu a úsilí věnovat kreativě, produkci či reklamní strategii a při tom si udrželi přehled o základní regulaci a právních novinkách, které jsou pro Vaši reklamní činnost klíčové, připravili jsme pro Vás praktický seminář.

Tento snídaňový seminář se uskuteční v úterý 19. listopadu 2024 a můžete se ho zúčastnit osobně v prostorách Truhlárny – Event room nebo také online.

A co přesně Vás čeká?

V rámci semináře se dozvíte, jak správně nastavit pravidla spolupráce s influencery a čemu se v této souvislosti raději vyhnout.

Dále s Vámi probereme, co nového pro reklamní průmysl přináší evropská nařízení o digitálních službách (DSA) a digitálních trzích (DMA) a co dalšího se chystá v rámci návrhu zákona o digitální ekonomice a novely zákona o elektronických komunikacích.

Pokud jde o samotný reklamní obsah, tak další důležitou novinkou, které se budeme na semináři věnovat, jsou tzv.  „zelená tvrzení“ a jejich regulace

Opakované problémy v reklamní praxi, na které narážíme, se týkají vypořádání práv třetích osob a hranice právně přípustné inspirace v reklamní tvorbě. Společně se tedy podíváme na podmínky převzetí nápadů z autorských děl třetích osob, jakož i na situace, kdy není třeba v rámci reklamní tvorby práva třetích osob vypořádávat. 

Obrovskou pozornost na sebe v poslední letech nejen v oblasti reklamy samozřejmě strhává také umělá inteligence. Závěrečnou část semináře tak budeme věnovat otázkám legálního využití AI v rámci kreativní činnosti agentury

Místo konání

Osobně (účast na semináři) v prostorách Truhlárny – Event room

nebo

online přenos z Truhlárny

Přednášející

Mgr. Petr Kůta, advokát

JUDr. Ivan David, advokát

Mgr. Petra Maryšková, advokátka

Mgr. Martin Cach, právník

Mgr. Tobiáš Bolek, právník

Cena

Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 4.800,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek a občerstvení)

nebo

webinář (nebo záznam) celkem 4.800,- Kč bez DPH za jednoho účastníka

Program

Spolupráce s influencery

  • Nastavení spolupráce s influencery, včetně smluvního zajištění, odměn, licencí, opcí, ale i smluvních pokut 
  • Nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat 

  • Praktické příklady z praxe 

Novinky v online/direct marketingu

  • Co důležitého přináší nařízení o digitálních službách (DSA) a nařízení o digitálních trzích (DMA) reklamnímu průmyslu 
  • Šíření obchodních sdělení dle návrhu nového zákona o digitální ekonomice 
  • Telemarketing dle návrhu novely zákona o elektronických komunikacích 

Green claims 

  • Aktuální a chystaná úprava „zelených tvrzení“, na co se připravit 
  • Greenwashing a jeho následky
  • Ukázky zelených tvrzení a chyb 

Hranice inspirace v reklamní tvorbě

  • Podmínky převzetí nápadů z autorských děl třetích osob (filmy, knihy, seriály, jiné reklamní kampaně atd.) 
  • Kdy není třeba v rámci reklamní tvorby řešit práva třetích osob 
  • Jak se agentura může sama bránit proti „ukradení“ nápadu 

Využití AI v kreativní činnosti agentury a autorské právo 

  • Kdo je majitelem práv k výtvoru AI? 
  • Jaká práva garantují uživateli nástroje umělé inteligence? 
  • Do jakých práv může být zasaženo výtvorem AI a kdo je za to odpovědný? 
  • Jak se věnovat oblasti AI ve smlouvách s agenturními kreativci na straně jedné a s klienty (zadavateli) na straně druhé? 
  • Aktuální spory a rozhodovací praxe soudů v oblasti AI a autorského práva

 

Info

Přihlášky zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz

Kontaktní osoba:

Zuzana Zamišková
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz  

Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 30 osob v prostorách Truhlárny) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace.

Seminář s osobní účastí se bude konat v příjemném prostředí Truhlárny nacházející se na adrese: Šaldova 5, Praha 8 — Karlín. Součástí semináře je i občerstvení formou snídaně. Doporučujeme přijít s předstihem tak, abyste se stihli pohodlně usadit, občerstvit a připravit.  

Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu videopřenosu. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží „live stream“ interaktivního webináře. 

V případě Vašeho zájmu Vám můžeme na vyžádání poskytnout záznam z webináře.

Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu.