Při poskytování reklamních služeb je třeba respektovat stále podrobnější omezení a pravidla, která vyplývají z českých i evropských právních předpisů. Je důležité vědět, jaká pravidla se na Vás vztahují ať už z hlediska druhu propagovaného zboží či služeb nebo z hlediska způsobu, jakým je reklamní kampaň realizována.
Abyste mohli maximum svého talentu a úsilí věnovat kreativě, produkci či reklamní strategii a při tom si udrželi přehled o základní regulaci a právních novinkách, které jsou pro Vaši reklamní činnost klíčové, připravili jsme pro Vás praktický seminář.
Tento snídaňový seminář se uskuteční v úterý 19. listopadu 2024 a můžete se ho zúčastnit osobně v prostorách Truhlárny – Event room nebo také online.
A co přesně Vás čeká?
V rámci semináře se dozvíte, jak správně nastavit pravidla spolupráce s influencery a čemu se v této souvislosti raději vyhnout.
Dále s Vámi probereme, co nového pro reklamní průmysl přináší evropská nařízení o digitálních službách (DSA) a digitálních trzích (DMA) a co dalšího se chystá v rámci návrhu zákona o digitální ekonomice a novely zákona o elektronických komunikacích.
Pokud jde o samotný reklamní obsah, tak další důležitou novinkou, které se budeme na semináři věnovat, jsou tzv. „zelená tvrzení“ a jejich regulace.
Opakované problémy v reklamní praxi, na které narážíme, se týkají vypořádání práv třetích osob a hranice právně přípustné inspirace v reklamní tvorbě. Společně se tedy podíváme na podmínky převzetí nápadů z autorských děl třetích osob, jakož i na situace, kdy není třeba v rámci reklamní tvorby práva třetích osob vypořádávat.
Obrovskou pozornost na sebe v poslední letech nejen v oblasti reklamy samozřejmě strhává také umělá inteligence. Závěrečnou část semináře tak budeme věnovat otázkám legálního využití AI v rámci kreativní činnosti agentury.
Místo konání | Osobně (účast na semináři) v prostorách Truhlárny – Event room nebo online přenos z Truhlárny |
---|---|
Přednášející | Mgr. Petr Kůta, advokát JUDr. Ivan David, advokát Mgr. Petra Maryšková, advokátka Mgr. Martin Cach, právník Mgr. Tobiáš Bolek, právník |
Cena | Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 4.800,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek a občerstvení) |
Program | Spolupráce s influencery
Novinky v online/direct marketingu
Green claims
Hranice inspirace v reklamní tvorbě
Využití AI v kreativní činnosti agentury a autorské právo
|
Info | Přihlášky zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz Kontaktní osoba: Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 30 osob v prostorách Truhlárny) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace. Seminář s osobní účastí se bude konat v příjemném prostředí Truhlárny nacházející se na adrese: Šaldova 5, Praha 8 — Karlín. Součástí semináře je i občerstvení formou snídaně. Doporučujeme přijít s předstihem tak, abyste se stihli pohodlně usadit, občerstvit a připravit. Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu videopřenosu. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží „live stream“ interaktivního webináře. V případě Vašeho zájmu Vám můžeme na vyžádání poskytnout záznam z webináře. Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu. |