Termín konání:

S ohledem na dění posledních dvou let, kdy se řada Vašich a našich aktivit přesunula do online prostředí, narůstá množství Vašich dotazů směřujících do této oblasti.

Stále častěji spolu s Vámi řešíme praktické aspekty reklamní i nereklamní komunikace s odborníky i širokou veřejností. Je zřejmé, že pandemie posunula celé marketingové odvětví ještě hlouběji do „onlajnu“, neboť naplno ukázala potenciál online komunikačních platforem. Z těchto důvodů se budeme danému tématu blíže věnovat na webináři, který pro Vás plánujeme na datum 17. května 2022.

Jak má vypadat web propagující léčivý přípravek či zdravotnický prostředek? Jak koncipovat informační web tak, aby se nejednalo o reklamu? Jaká pravidla platí pro sociální sítě a jak na využívání mobilních aplikací pro pacienty i odborníky? Za jakých podmínek je možné využívat odborníky a jaké formy spolupráce s odborníky jsou reklamou? Na tyto a mnohé další otázky Vám odpovíme v průběhu našeho praktického semináře, který jsme připravili na míru Vašim potřebám a nejčastějším dotazům.

Místo konání

Osobně (účast na semináři) v restauraci Altány Kampa

nebo

online přenos z Altánů Kampa

Přednášející

Mgr. Libor Štajer

Mgr. Lucie Macáková

JUDr. Antonín Valuš, Ph.D.

Cena

Seminář s osobní účastí v restauraci Altány Kampa celkem 5.200,- Kč bez DPH/účastník

(zahrnuje účastnický poplatek, občerstvení, parkovné, kapacita 20 osob)

nebo

webinář celkem 4.900,- Kč bez DPH/účastník

Program

  1. Mobilní a webové aplikace
     
  1. Místo aplikací v rámci a farmaceutického marketingu
  2. Aplikace jako zdravotnický prostředek a její klasifikace dle nařízení o zdravotnických prostředcích (MDR)
     
  1. Zásady tvorby webových stránek a doporučení pro jejich provoz
     
  1. Reklamní nebo nereklamní webové stránky?
  2. Cílová skupina a volba obsahu dle adresáta
  3. Tipy a doporučení
     
  1. Sociální sítě a jejich využití k marketingu
     
  1. Reklama na léčivé přípravky a zdravotnické prostředky na sociálních sítích? Ano či ne? A pokud ano, za jakých podmínek?
     
  1. Spolupráce s odborníky
     
  1. Formy spolupráce a jejich právní základ
  2. Reklamní či nereklamní spolupráce – jaký má být výsledek?
     

Info

Přihlášky s upřesněním formy účasti prosím zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz

Kontaktní osoba:

Pavla Pospíšilová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz

Seminář bude probíhat v restauraci Altány Kampa a můžete se tak zúčastnit osobně. Webinář bude současně zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží v níže uvedený čas „live stream“ interaktivního webináře. 

Pro případ, že se nemůžete zúčastnit, rádi Vám zpřístupníme záznam webináře nebo pro Vás připravíme Váš vlastní interní webinář.

Sestřih z našich již realizovaných webinářů můžete shlédnout (a „nasát“ tak atmosféru) na našem YouTube kanálu.