Termín konání:

Letošní podzim je na legislativní novinky zasahující do farmaceutického trhu skutečně bohatý!

Jen zvažte následující aktuální změny, které se blíží:

  • Poslanecká sněmovna schválila velkou (ne rozsahem, ale dopadem) novelu zákona o léčivech věnující se zavedení tzv. safety stocks léčivých přípravků.
  • Součástí novely k safety stocks jsou též některé významné změny dotýkající se zákona č. 48/1997 Sb., přičemž je současně projednávána tzv. adaptační novela k HTA (ve stadiu vypořádávání připomínek), a aby toho nebylo málo je souběžně připravována i komplexní novela zákona č. 48/1997 Sb.
  • Vládní daňový balíček byl již schválen Senátem a v něm obsažená změna DPH bude mít dopad i na dodávky léčivých přípravků a zdravotnických prostředků (a to i v rámci veřejných zakázek) a v neposlední řadě na smlouvy uzavřené s pojišťovnami.
  • Nejen říjnová novela zákoníku práce, ale i vládní konsolidační balíček velmi zpřísňují ne-li znemožňují využívání dohody o provedení práce ve farmaceutické praxi.
  • Novela zákona o daních z příjmů v rámci vládního konsolidačního balíčku významně mění daňový režim benefitů poskytovaných zaměstnancům, a to včetně stravování.
  • Letní novela zákona o veřejných zakázkách už nám pomalu po praktické stránce začíná ukazovat co přinesla a jak legislativně otevřela prostor pro systém flexibilního tendrování léčiv, který pomalu, ale jistě začne klepat na dveře,

To vše detailně probereme na semináři, kde Vás seznámíme i s aktuálními praktickými otázkami a situacemi, které Vás v souvislosti s výše uvedeným mohou potkat a na které je dobré být předem připraven.

Místo konání

Osobně (účast na semináři) v prostorách Truhlárny – Event room

nebo

online přenos z Truhlárny

Přednášející

Libor Štajer, partner KMVS

Lenka Vlková, advokátka KMVS

Kateřina Davidová, advokátka KMVS

Antonín Valuš, Ph.D. advokát KMVS

Simona Fialová, daňový poradce ECOVISFACTA

Cena

Pracovní snídaně s osobní účastí v prostorách Truhlárny – Event room celkem 5.900,- Kč bez DPH za jednoho účastníka (zahrnuje účastnický poplatek a občerstvení)

nebo

webinář celkem 5.400,- Kč bez DPH za jednoho účastníka

Program

I. DPH a veřejné zakázky

  • přehled a dopady poslední (letní) novely zákona o zadávání veřejných zakázek do praxe,
  • systém flexibilního tendrování léčiv – aktuální stav a výhled do budoucna,
  • zajímavosti z praxe veřejných zakázek;
  • dopad změny DPH na léčivé přípravky a zdravotnické prostředky, mimo jiné na již uzavřené smlouvy se zdravotními pojišťovnami (DNC, DNCV atd.);

II. Změny zákona č. 48/1997 Sb.

  • změny dotýkající se zákona č. 48/1997 Sb. v rámci novely k safety stocks – instituty pro zachování dostupnosti nenahraditelných hrazených léčiv a pro zajištění dostupnosti léčiv významných z hlediska ochrany veřejného zdraví (nové formy opatření);
  • tzv. adaptační novela k HTA – přehled změn a aktuální stav příprav;
  • tzv. komplexní novela zákona č. 48/1997 Sb. – co se připravuje a chystá?

III. Novela zákona o léčivech a safety stocks:

  • aktuální stav legislativního procesu;
  • povinnosti MAHa, distributorů, lékáren a SÚKLu;
  • dopady na distribuční řetězec a dostupnost přípravků pro pacienty;
  • plánovaná účinnost.

IV. Střípky z vládního konsolidačního balíčku a praktická doporučení

  • daňový režim zaměstnaneckých benefitů
  • stravování na pracovišti, pracovních schůzkách i pracovních cestách, včetně praktických příkladů
  • změny u dohod o provedení práce a způsoby jejich nahrazení ve farmacii

Info

Přihlášky zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz

Kontaktní osoba:

Zuzana Zamišková
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz 

Akci plánujeme jako tzv. smíšenou, můžete se tedy podle své preference zúčastnit osobně (cca 25 osob v prostorách Truhlárny – Event room) nebo online (webinář). Před samotným konáním akce od nás obdržíte elektronickou verzi prezentace.

Seminář s osobní účastí se bude konat v příjemném prostředí a krásně opravených prostorách Truhlárny – Event room (adresa Šaldova 5, Praha 8 — Karlín). Parkování je možné přímo v Šaldově ulici v hotelu Penta. Stačí vjet dolů do garáží a při odjezdu zaplatit na recepci (celkem cca 200,- Kč, neb cena za hodinu je 55,- Kč). Vždycky mají pár míst v garáži a hosté Truhlárny – Event room tohoto občas využívají (máme potvrzeno).  Součástí semináře je i drobné občerstvení. Doporučujeme přijít s menším předstihem tak, abyste se stihli pohodlně usadit a připravit.


Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste na to u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím zcela diskrétně prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte prostřednictvím svého prohlížeče k webové stránce, kde poběží „live stream“ interaktivního webináře.

V případě Vašeho zájmu Vám můžeme na vyžádání poskytnout záznam z webináře.Pro případ, že se nemůžete zúčastnit, rádi pro Vás uspořádáme interní seminář či webinář přímo dle Vašich představ a konkrétních přání.

Sestřih z již realizovaných webinářů můžete shlédnout na našem YouTube kanálu.