CZ EN

Efektivní právní služby

Farmacie, marketing a právo - ČR a SR - velký webinář

31.10.2020

Termín konání: 25.11.2020 00:00

Přihlašování již bylo uzavřeno.

Vážené dámy, vážení pánové,

rádi bychom Vás jménem advokátní kanceláře KMVS pozvali na náš tradiční praktický velký celodenní webinář FARMACIE, MARKETING A PRÁVO, tentokrát vzhledem k celospolečenské epidemiologické situaci ryze ve formě online interaktivního webináře (viz níže). Budete tak moci současný „lockdown“ využít ke svému vzdělávání či prohloubení znalostí, případně ke vzdělávání Vašeho týmu, a tím se připravit na období po pandemii.

V dopolední části webináře se budeme věnovat regulaci reklamy v České republice (léky, zdrav. prostředky, doplňky stravy, kosmetické přípravy). A jak již je zvykem, odpolední část bude patřit specifikům slovenské právní úpravy, kterou Vám představí zástupci advokátní kanceláře POLAKOVIČ & PARTNERS s. r. o.

V letošním roce jsme si pro Vás připravili celou řadu novinek. S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci se letos bohužel poprvé neuvidíme osobně, ale pouze přes obrazovky našich počítačů. Budete však mít možnost zaslat nám Vaše dotazy před webinářem či během webináře s využitím anonymního chatu, emailem nebo telefonicky. Bude tak možné probrat vše, co potřebujete vědět.

Na základě Vašich podnětů se v rámci letošního ročníku zaměříme na velké srovnání pravidel regulujících propagaci farmaceutického portfolia. V rámci našeho výkladu tedy budeme jednotlivé kategorie produktů (humánní léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky) rozebírat společně se zdůrazněním jejich rozdílů, které jsou mnohdy enormní a mají klíčovou důležitost.

Dále probereme aktuální trendy v oblasti marketingu, zejména pokud se jedná o digitální komunikaci, sociální sítě a také specifika, které přinesla epidemiologická situace. Jako již tradičně Vás seznámíme s dozorovou praxí správních orgánů za letošní rok a s tím, co můžeme očekávat v legislativě v budoucnu.

Sestřih z našich již realizovaných webinářů můžete shlédnout (a „nasát“ tak atmosféru) na našem youtube kanálu (odkaz níže, na konci pozvánky).

Program a zaměření webináře


A. Dopolední část (regulace v České republice):
 

  • výklad aktuálních pravidel propagace farmaceutických produktů (léky, doplňky stravy, zdravotnické prostředky, kosmetické přípravky) s využitím konkrétních příkladů a modelových situací;
     
  • velké srovnání pravidel reklamy na léčivé přípravky, zdravotnické prostředky, doplňky stravy a kosmetické přípravky – dozvíte se, jaké jsou základní rozdíly mezi kategoriemi, rozdíly v omezení reklamy, s uvedením příkladů a rizik;
     
  • připravovaná nová pravidla propagace zdravotnických prostředků;
     
  • pravidla propagace a digitální komunikace a komunikace na sociálních sítích, a to i pohledem dozorové praxe;
     
  • aktuální trendy v dozorové praxi – SÚKL, SZPI, KHS – na co si dát pozor, včetně dopadů „covid - 19“ na tento sektor;
     
  • etické kodexy a změny + legislativní novinky a výhled legislativních změn v oblasti reklamy na r. 2021, co nás čeká a jak se důkladně připravit.
     

B. Odpolední část (regulace ve Slovenské republice):
 

  • reklama liekov, zdravotníckych pomôcok a výživových doplnkov – zmeny a očakávané legislatívne úpravy;
     
  • pripravovaná reforma systému úhrad liekov:
     
  • zriadenie HTA a jeho procesné postavenie v rámci kategorizácie liekov;
     
  • podmienená úhrada a jej možné nahradenie zmluvami o úhrade lieku so štátom (MEAs);
     
  • zmena postavenia zdravotných poisťovní, pacientov, lekárov aj držiteľov registrácie v rámci kategorizačného konania;
     
  • nové podmienky vstupu inovatívnych a generických liekov i biosimilárov;
     
  • zrušenie doplatkov za lieky pre sociálne ohrozené skupiny obyvateľstva (deti do 6 rokov, seniori, ŤZP);
     
  • zhrnutie legislatívneho vývoja na úseku poskytovania zdravotnej starostlivosti a farmaceutických výrobkov v súvislosti s opatreniami v boji s ochorením COVID-19;
     
  • opatrenia vlády na podporu ekonomiky v súvislosti s pandémiou koronavírusu a ich dopad na farmaceutický sektor.

Organizace a FAQ


Webinář bude zorganizován tak, abyste jej mohli nerušeně a ve vysoké kvalitě přenosu obrazu i zvuku v přímém přenosu absolvovat z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Samozřejmostí je nejen to, že od nás v předstihu obdržíte před samotným webinářem unikátní přihlašovací údaje s pokyny pro jejich použití, ale také prezentaci v elektronické podobě. V průběhu webináře budete mít možnost, jak jste u nás zvyklí, pokládat dotazy přednášejícím, a to buď přímým vstupem do přenosu, kdy Vás uslyší všichni účastníci webináře, anebo prostřednictvím společného online chatu, který poběží po celou dobu s videopřenosem. Pro připojení k webináři nebude třeba instalovat žádný speciální program. Pouze se s využitím zaslaných přihlašovacích údajů přihlásíte k webové stránce, kde poběží v níže uvedený čas „live stream“ interaktivního webináře.

Jak bude probíhat fakturace účasti na webináři?
Tradičně fakturujeme podle přihlášek, a to po konání webináře.

Kdy obdržím prezentaci a přihlašovací údaje k webináři? 
Prezentaci rozešleme den před konáním webináře (tedy 24. listopadu 2020). Přihlašovací údaje budeme rozesílat ráno, v den konání webináře (cca kolem 08.30 hod), abyste měli dostatek času na přihlášení (zadání hesla apod.).

Je možné, že se v rámci platby jednoho účastnického poplatku zúčastní dva různí kolegové z jedné společnosti?
Ano. Účast lze rozdělit tak, že se dopolední části zúčastní kolega zodpovědný za ČR, a odpolední části se pak zúčastní jiný kolega zodpovědný za SR. Prosíme pouze, abyste tuto informaci uvedli při přihlášení, a současně uvedli emailové adresy obou kolegů pro zaslání přihlašovacích údajů.

Je možné za úplatu dodatečně zpřístupnit záznam webináře?
Ano. V případě, že již dnes víte, že se webináře nemůžete zúčastnit, rádi Vám dodatečně zpřístupníme záznam z webináře. Stejně tak v případě, že se z náhlých nečekaných důvodů i přes plánovanou účast nakonec nezúčastníte, rádi Vám záznam dodatečně zpřístupníme.

Můžete případně upořádat webinář či seminář (např. přes TEAMS či jinak) jen pro naši společnost a náš tým, a zodpovědět naše konkrétní dotazy?
Ano. Rádi pro Vás připravíme samostatný (individuální) seminář (webinář) přesně podle Vašeho zadání a potřeb.

Můžeme zasílat dotazy před webinářem? Bude možné pokládat dotazy v rámci webináře?
Určitě! Za dotazy předem budeme moc rádi a zařadíme je do výkladu v rámci webináře.
Další dotazy – během webináře – bude možné pokládat anonymně v rámci chatovacího okna č, emailem či SMSkou nebo telefonicky.

Informace


Termín konání: 

středa 25. listopadu 2020
09:00 – 17:00

Místo konání: online přenos
Přednášející:

Libor Štajer, Lucie Macáková, Petra Maryšková, Antonín Valuš a Lenka Vlková, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.

Marko Polakovič a Ivana Polakovičová, POLAKOVIČ & PARTNERS s.r. o. advokátska kancelária

Cena:


8.500 Kč + 21 % DPH (fakturace bude provedena dle přihlášek a je přizpůsobena veškerým nákladům na webinář z Prahy a Bratislavy)
 
Kontaktní osoba
a přihlášky:

přihlášky prosím zasílejte na adresu seminare@kmvs.cz
Pavla Pospíšilová, KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.,
tel.: 296 210 562-3, e-mail: seminare@kmvs.cz

 

Těšíme se na Vaši účast a především na Vaše dotazy!


S úctou

Libor Štajer, Lucie Macáková, Petra Maryšková, Lenka Vlková a Antonín Valuš,
KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.

a

Marko Polakovič a Ivana Polakovičová
POLAKOVIČ & PARTNERS s. r. o.
advokátska kancelária

 

Autor: Libor Štajer   |   Sekce: Kalendář akcí   |   Tisk   |   Poslat akci známému


Kontakt

KMVS
advokátní kancelář, s.r.o.

Hellichova 1
118 00 Praha 1 - Malá Strana,
Česká Republika
zobrazit na mapě
Tel.:+420 296 210 562-3
E-mail: office@kmvs.cz

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 122620, IČ: 27864898

Najdete nás

Spolupracujeme


RSS kanál  |  XML Sitemap  |  Mapa webu  |  NETservis s.r.o. © 2020

2006 - 2019 KMVS, advokátní kancelář, s.r.o.